lauantai 18. lokakuuta 2008

Luovutus.





- Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä
se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle.
Matt 10:37
- Joka rakastaa elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka tässä maailmassa panee
alttiiksi elämänsä, saa osakseen ikuisen elämän. Joh 12:25, Matt 10:39, Matt 16:25,
Mark 8:35, Luuk 9:24, Luuk 17:33
- Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille,niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua. Mark 10:21





"Kaikesta luopuminen Kristuksen tähden tuottaa sekä ajallisen, että ikuisen
siunauksen. Kristitty, joka ei tietoisesti luovu kaikesta, on puolisydäminen,
kompuroiva ja tyytymätön hengelliseen vaellukseensa. Toisaalta tietoisesti kaikesta luopunut on tasapainoinen, rohkea, uskostaan nauttiva ja voittoisa kristitty, koska kaikesta luopuneen on pakko turvautua Kristukseen ja hänen saavutuksiinsa"

Tämä pistää ainakin minut ajattelemaan....onko minun suuntani oikea? Olisinko valmis luopumaan kaikesta?

Jos en ole....olenko kadotuksen oma vai pelastunko, mutta kuin tulen läpi.

Vai olenko vasta matkalla täydellisyyttä kohti, jonka saavutamme vasta kerran perillä?

Haastavia kysymyksiä vai mitä?

Jumalan armo olkoon meidän kanssamme.




0 kommenttia: